Ritz Ice Cream

Ritz is ontstaan door kaya otto senior. Zij zorgde voor de productie van ijs sandwiches en ijs cakerolls voor de supermarkten en haar familiewinkel op curaçao. In de loop der jaren is ritz uitgegroeid tot een heus franchiseconcept. Ritz omvat inmiddels meer dan alleen ijs en verkoopt op diverse locaties in aruba ijs, super (softijs), frisdrank, koffies en diverse caribische snacks, gerechten en lekkernijen. In 2019 is het bedrijf begonnen met de uitrol van ritz in de benelux.

Motivatie

Ritz verkoopt niet simpel weg alleen maar ijs. Wij zetten ons met hart en ziel in om mensen het gevoel te geven dat ze speciaal zijn en gewaardeerd worden, omdat er gedacht wordt in termen van relaties, niet in termen van transacties. Ritz is toegewijd aan het verwezenlijken van sociale, economische en milieu gerichtigheid doormiddel van lokale, nationale en wereldwijde initiatieven. Iedere bedrijfsbeslissing die we nemen, elke dag weer, draagt bij aan de missie van ons bedrijf. Van verantwoorde grondstof beslissingen tot recycling initiatieven tot de manier waarop we elkaar behandelen, zijn dit principes waardoor wij ons laten leiden.