SLA
In 2013 ontdekten wij – Nina en Jop – wat gezond eten doet met je lijf, leden en gemoed: veel! Goed eten, doet goed voelen. En dat kan zónder concessies te doen in gemak en smaak. Om onze ervaring te delen met de wereld, begonnen we SLA. Onze biologische saladebar met voedzame, vullende, lekkere salades en andere creatieve, gezonde gerechten. Voor een eerlijke, toegankelijke prijs. Als familiebedrijf
werken we sindsdien elke dag, samenmet een gemotiveerd team, om ons bedrijf in te zetten voor positieve verandering.
SLA is een sterke succesformule met 13 vestigingen en ruim 8 jaar ervaring. We runnen een strakke, bewuste, goed georganiseerde operatie. Alle recepturen worden door onze eigen hoofdchef ontwikkeld en vanuit de centrale keuken elke dag vers geleverd aan onze restaurants. De inkoop wordt centraal geregeld, waardoor SLA scherpe inkoopprijzen kan realiseren terwijl we géén concessies hoeven te doen op kwaliteit. SLA ondersteunt de franchisenemer ook op het gebied van menumanagement, organisatie, marketing, financiën en ontwikkeling van de formule.
Motivatie
We zijn trotse pionier op het gebied van healthy, plantbased fast-casual. Er is weinig zo impactvol als wat er dagelijks op je bord ligt, zowel voor jezelf als voor de planeet. SLA helpt een kleine impact op de wereld en een grote impact op jezelf te realiseren.
De SLA-formule geeft volledig invulling aan de belangrijkste ontwikkelingen in de foodservicemarkt en heeft daarom de ambitie om het aantal vestigingen sterk uit te breiden.