The Avocado Show

The Avocado Show is ’s werelds eerste avocado franchise die Pretty Healthy Food gerechten op basis van duurzame avocado’s serveert en bezorgt. Het concept is beschikbaar als full service restaurant en als to go model, waarbij beiden versterkt worden met originele producten en merchandise artikelen voor de verkoop. Naast de operationele ondersteuning, biedt The Avocado Show ook marketing, media en communicatie ondersteuning via haar sterke en internationale social media platformen. De gehele franchise manual werd binnen een jaar on-the-go ontwikkeld en het merk ontwikkelde ook een eigen kookboek, avocado fries en merchandise als aanvullend business model voor de franchisees.

Motivatie

“The Avocado Show verdient de Franchise Starter Award, omdat het een innoverend Nederlands concept is met een duurzaam oog op de toekomst die met veel fun en flair de wereldwijde aandacht wist te vestigen op Amsterdam en in record tijd de volgende internationale stappen wist te maken. De sterk uitgevoerde content ging viral op social media en resulteerde in een half miljard views, 150.000 volgers, global headlines en maar liefst 75 franchise aanvragen, nog vóórdat de deuren waren geopend. De eerste franchise opende 18 maanden later in Brussel en met 10 nieuwe locaties op komst door Europa en meer dan 500 aanvragen, kan men spreken van een groene toekomst voor de eerste avocado franchise ter wereld,” aldus Ron Simpson