A fish named Fred
Waarom verdient A fish named Fred de Franchise Starter Award?
Omdat A fish named Fred in de grauwe grijze wereld kleur, vrolijkheid en humor aanbiedt.
Wij zijn sterk in story telling en hebben fans die het hele land door reizen om dat ene bijna uitverkochte hemd te scoren.
Overigens wordt A fish named Fred verkocht inmiddels in ruim 30 landen verkocht en het eind is nog lang niet in zicht.
Recentelijk zijn Japan en Taiwan aan de lange lijst toegevoegd.
Over A fish named Fred
A fish named Fred is opgericht in 2011 in Amsterdam en de naam is bedacht door Isabel Schalker, de dochter van de eigenaar.
We merkten dat consumenten helemaal enthousiast worden van een hele winkel vol verse vis en daarom hebben we na eerst twee eigen winkels te hebben geopend in Leidschendam (The Mall) en Amsterdam (Singel 350) de sprong in het diepe gewaagd om een franchiseformule op te zetten. Het afgelopen jaar zijn Roermond en Groningen geopend en ook in Engeland hebben we een brandstore geopend in Brent Cross Shopping Mall in Londen.