Seminarvoorzitters

Voor het eerst op Het Nationale Franchise Congres: Seminars

Dit jaar kunt u voor het eerst op Het Nationale Franchise Congres twee verschillende seminars bijwonen. Niet te vergissen met de ronde tafelgesprekken die al sinds jaren bekend zijn bij het Congres. Bij een seminar hoeft u niet in gesprek te gaan, krijgt u de ruimte om achteraf vragen te stellen, en kunt u vooral luisteren naar een boeiende presentatie.

Deze seminars bieden u als franchiser de kans om binnen een uur volledig geïnformeerd te worden over een specifiek onderwerp. U neemt plaats in een zaal met omtrent de 40 branchegenoten. Een moderator c.q. interviewer gaat in gesprek met de gastspreker in een interview a la Collegetour. U krijgt na dit gesprek alle kans om vragen te stellen aan de spreker.

Deze editie draait het Franchise Congres om e-commerce. Alle vlakken van dit aspect worden belicht. In dat kader heeft Het Nationale Franchise Congres twee gastsprekers uitgenodigd:

e-social: Hoe creëer ik fans van mijn formule?
Miljuschka Witzenhausen – RTL & 24Kitchen

 

Miljuschka Witzenhausen – o.a. RTL & 24kitchen

E-social, hoe creëer ik fans van mijn formule?

Miljuschka is blogger, presentatrice, foodie, onderneemster en social influencer. Dat laatste betekent dat ze op Social Media en online gezien wordt als een autoriteit binnen haar vak/interesses. Ze kan haar volgers motiveren tot het maken van aankopen, doen van bezoeken of een bepaalde mening delen.

Deze invloed kan u als franchiseformule gebruiken ter bevordering van uw online en offline activiteiten. Vaak hebben product aanbevelingen van Influencers directe gevolgen voor de aankopen op de e-commerce platformen. Tijdens dit seminar komt u te weten hoe u als formule hier het beste gebruik van kan maken en hoe u het beste deze doelgroep kan aanspreken.

 

Erik-Jan Quik – Directeur Netwerk & Groei bij Bol.com

De les die u kunt leren van Bol.com

Bol.com staat bekend als de absolute Nederlandse e-commerce topper. In de Twinkle top 100 van 2017 was Bol.com de e-commerce nummer 1, met een omzet van €950 mln. met een respectabele voorsprong van €280 mln. op de nummer 2.

Tijdens het seminar met Erik-Jan Quik, directeur netwerk & groei van Bol.com hoort u over hoe Bol.com deze nummer 1 positie heeft gepakt, en wat u als formule hiervan kan leren.  U krijgt tips, praktijkvoorbeelden en vragen waar u als formule uw e-commerce platform naar een hoger niveau kan tillen.

De les die u kunt leren van Bol.com
Erik-Jan Quik – Bol.com