Gangnam Chicken
Waarom verdient Gangnam Chicken de Franchise Starter Award?
Gangnam Chicken heeft in het volle food/restaurant segment een uniek aanbod van hoge kwaliteit originele Korean Streetfood. De gehele supply chain is op orde en het concept is klaar om landelijk uitgerold te worden.
Gangnam Chicken is er zich van bewust dat naast een kwalitatief product én goede marge en omzet, het bouwen van een sterk merk cruciaal is om succesvol te worden. Het helpt niet alleen klanten aan te trekken maar ook gemotiveerd personeel.
Een ervaren team van design, marketing en reclamespecialisten werken dagelijks aan de groei van het Gangnam Chicken-merk.
Zo kan iedere nieuwe Franchise ondernemer direct een goede start maken bij Gangnam Chicken.
Over Gangnam Chicken
Drie vrienden storten zich in een gezamenlijk ondernemersavontuur. Ze doen inspiratie op in Seoul en worden daar Korean Fried Chicken masters.
Terug in Nederland gaan ze aan de slag met het maken van de lekkerste tender en crispy chicken en zo is Gangnam Chicken is geboren. De dagelijkse leiding van de drie vestigingen in Amsterdam en Den Haag ligt in handen van Zwi Ehrlich (CCO) en Daniel Cruickshank (COO). Verwachting is dat in 2025 vijf nieuwe Franchisevestigingen geopend zullen worden in Nederland.